| 
			 Sıra No: 
			 | 
			
			 Proje Konusu 
			 | 
			
			 Proje Tarihi 
			 | 
			
			 Görsel 
			 | 
		
		
			| 
			 1 
			 | 
			
			 "BİR KONFEKSİYON İŞLETMESİNDE PİJAMA TAKIMINININ ÜRETİM AŞAMALARI VE İŞ-ZAMAN ETÜDÜ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ" 
			 | 
			
			 12.11.2023-12.12.2023 (8 Hafta) 
			 | 
			  | 
		
		
			| 
			 2 
			 | 
			
			 "LABORATUVAR DENEY ÇALIŞMALARINDA KULLANILMAK ÜZERE PLANLANMIŞ KIZ ÖĞRENCİ ÖNLÜK TASARIMI VE DİKİMİ" 
			 | 
			
			 12.10.2023-14.12.2023 (10 Hafta) 
			 | 
			  | 
		
		
			| 
			 3 
			 | 
			
			 "KAPİTONELİ UZUN YELEK PROTOTİPİNİN YAPILMASI" 
			 | 
			
			 27.11.2023-15.12.2023 (3 Hafta) 
			 | 
			  | 
		
		
			| 
			 4 
			 | 
			
			 "KAYNAK ATÖLYESİNDE KULLANILMAK ÜZERE ERKEK ÖĞRENCİLER İÇİN İŞ ÖNLÜĞÜ TASARIMI VE DİKİMİ" 
			 | 
			
			 12.10.2023-14.12.2023 (10 Hafta) 
			 | 
			  | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 | 
		
		
			|   | 
			  | 
			  | 
			
			   
			 |